Patikai Szolgáltatások ÁSZF
Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatások Általános Szerződési Feltételei
(a továbbiakban „ÁSZF”)
1. Általános rendelkezések
A Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatások jelen felhasználási feltételei a Gyöngy Prémium Patikák hálózatához tartozó gyógyszertárak egyes tagjai („Gyöngy Prémium Patika” vagy „Szolgáltató”) által, saját felelősségükre közvetlenül a vásárlóknak („Vásárlók”) nyújtott vásárlói kedvezmények és patikai szolgáltatások („Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatások”) igénybevételének feltételeit tartalmazza.
A Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatások a Patika Management Kft (székhely: 1061 Budapest, Király u. 12., cégjegyzékszám: 01-09-904789, továbbiakban: „Patika Management”) által üzemeltetett Gyöngy Prémium Hűségprogram digitális felületein érhető el.
A Gyöngy Prémium Patikai szolgáltatások célja, hogy a Gyöngy Prémium Hűségprogram digitális felületeit kihasználva megteremtse annak lehetőségét, hogy a Gyöngy Prémium Patikák saját vásárlói kedvezményeket és patikai szolgáltatásokat hirdethessenek meg és kihasználva a digitális eszközök nyújtotta lehetőségeket hatékonyan juttathassanak el közvetlenül a Vásárlókhoz.
A Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatások jelenleg az alábbi fő funkciókat biztosítja a szolgáltatásokat igénybe venni kívánó Vásárlók számára:
- specifikusan egy bizonyos Gyöngy Prémium Patika által meghirdetett és kizárólag az adott akciót meghirdető Gyöngy Prémium Patikában beváltható patikai kuponok (a továbbiakban „Gyöngy Prémium patikai kuponok”) által nyújtott vásárlói kedvezmények igénybevétele;
- az egyre bővülő gyógyszerészi egészségügyi tanácsadás igénybevételének elősegítése a kiválasztott Gyöngy Prémium Patikában;
- a Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatások keretén belül a későbbiekben meghirdetett egyéb kedvezmények, akciók és szolgáltatások (továbbiakban „Gyöngy Prémium speciális patikai kedvezmények”);
A Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatásokkal kapcsolatos aktuális információk a Gyöngy Prémium Hűségprogram webhelyén (www.gyongypatikak.hu/huseg), a Gyöngy Prémium mobilalkalmazáson, illetve a Gyöngy Patikákban érhetőek el.
Az egyes Gyöngy Patikák önállóan döntenek arról, hogy részt vesznek-e és ha igen akkor milyen feltételekkel a Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatásokban. Ennek megfelelően a Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatások program keretében az egyes Gyöngy Patikákban elérhető kedvezmények és szolgáltatások köre és azok feltételei patikánkként eltérhetnek.
Jelen ÁSZF tartalmazza az egyes Gyöngy Patikák által a Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatások körében meghirdetett vásárlói programok keretében elérhető kedvezmények és patika szolgáltatások igénybevételének általános szerződési feltételeit. Személyes adatainak kezelését az Adatkezelési Tájékoztató szabályozza.
2. A Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatások igénybevétele
A Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatásokat minden olyan a Gyöngy Prémium Hűségprogramban már regisztrált természetes személy igénybe veheti, aki elfogadja a jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési Tájékoztatót.
Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatásokat a Gyöngy Prémium Hűségprogram digitális felületeinek és eszközeinek (a Gyöngy Prémium mobilalkalmazás és Gyöngy Prémium Hűségprogram webhely) segítségével az adott szolgáltatást meghirdető Gyöngy Prémium Patikában az általa meghatározott feltételek szerint lehet igénybe venni.
A Gyöngy Prémium Hűségprogramba történő regisztrációval egyidejűleg a Vásárló elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és kijelenti, hogy megértette és tudomásul vette annak tartalmát.
3. Gyöngy Prémium patikai kuponok
A Gyöngy Patikák – időről-időre – különböző kuponakciókat hirdetnek meg a Vásárlók részére a jogszabályok által megengedett termékkörre.
Az előre meghirdetett kuponkínálatot a Vásárló a Gyöngy Prémium Hűségprogram online felületein (a Gyöngy Prémium Hűségprogram webhelyén és a Gyöngy Prémium Mobilalkalmazásban) érheti el és a kupon aktiválását követően az adott Gyöngy Prémium patikai kuponakciót meghirdető gyógyszertárban a Gyöngy Prémium hűségkártyával válthatja be.
A patikai kuponok tartalma, így különösen az általuk biztosított kedvezmények mértéke minden esetben a Gyöngy Prémium Hűségprogram digitális online felületein (a Gyöngy Prémium Hűségprogram webhelyén és a Gyöngy Prémium mobilalkalmazásban) kerül részletezésre és a patikai kuponok a felhasználói fiókon belül aktiválhatók.
4. Gyógyszerészi tanácsadás
A Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatások keretében a Vásárlóknak lehetőségük nyílik arra, hogy az általuk kiválasztott patikában egészségügyi felvilágosító és patikai tanácsadás céljából időpontot foglaljanak. A gyógyszerészi tanácsadás a kiválasztott Gyöngy Prémium patika által, az alaptevékenysége körében, a vonatkozó egészségügyi szabályok betartásával a saját szakmai felelősségére nyújtott egészségügyi szaktanácsadás, amelynek elősegítése céljából a Vásárló a Gyöngy Prémium mobilalkalmazáson keresztül saját magára és egészségügyi állapotára vonatkozóan személyes adatokat oszthat meg a kiválasztott Gyöngy Prémium patikával. A gyógyszerészi tanácsadás igénybevételének feltétele az erre vonatkozó külön általános szerződési feltétel és adatkezelési tájékoztató elfogadása.
5. Gyöngy Prémium speciális patikai kedvezmények
A Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatások keretén belül az egyes Gyöngy Prémium patikák esetileg vagy állandó jelleggel speciális, személyre szabott patikai kedvezményeket hirdethetnek meg a jogszabályok által megengedett termékkörre. A kedvezmény mértéke és az adott termékre való beválthatósága patikánként és fogyasztói csoportonként is eltérhet. Egy terméken egyszerre csak egyfajta kedvezmény érvényesül, párhuzamos akciók esetén minden esetben nagyobb kedvezmény az irányadó.A Gyöngy Prémium speciális patikai kedvezmények tartalma, így különösen az általuk biztosított kedvezmények mértéke minden esetben a Gyöngy Prémium Hűségprogram digitális online felületein (a Gyöngy Prémium Hűségprogram webhelyén és a Gyöngy Prémium mobilalkalmazásban) kerül részletezésre és a speciális patikai kedvezmények az arra feljogosított Vásárló felhasználói fiókján belül aktiválhatók.
6. Személyes adatok védelme
A személyes adatok védelmére vonatkozó rendelkezések a Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatások Adatvédelmi Tájékoztatójában találhatók, amely a Gyöngy Prémium Mobilalkalmazásban és a Gyöngy Prémium Hűségprogram webhelyén érhető el.
7. Vásárlók jogai és felelőssége
A Vásárló tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy a Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatások körében nyújtott szolgálatatások az adott szolgáltatást nyújtó Gyöngy Patika, mint külső szolgáltató saját szolgáltatása, amelyet saját kockázatára és felelősségére vesz igénybe a Vásárló. Ennek megfelelően a Gyöngy Prémium mobilalkalmazást működtető Patika Management semmilyen felelősséget nem vállal a Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatásokért, a Vásárló pedig tudomásul veszi, hogy ha és amennyiben a Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatásokkal kapcsolatban bármilyen igényt kíván érvényesíteni, akkor minden ilyen igényt köteles az adott szolgáltatást nyújtó Gyöngy Patikával szemben érvényesíteni, azzal, hogy a Gyöngy Patikák a Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatások körében nem vállalnak szavatosságot arra, hogy (i) a szolgáltatás teljes mértékben megfelel a Vásárló igényeinek, (ii) a szolgáltatás folyamatos, időszerű, biztonságos és hibamentes, vagy (iii) a szolgáltatásban előforduló hibák kijavításra kerülnek.
Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatásokat nyújtó Gyöngy Patikák kizárólag súlyos gondatlanság, illetve szándékosság következtében előállott károkért felelnek és a kártérítési felelősségük nem terjed ki a káresemény következtében elmaradt hasznokra és a következménykárra. A jelen bekezdésben foglalt korlátozás nem alkalmazandó az életet, testi épséget, egészséget károsító, felróható magatartásért való felelősségre és a patika szándékos magatartásából eredő károkozásra.
A Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatások tartalmazhatnak hivatkozásokat (linkeket) amelyek más szolgáltatók webhelyeire irányítanak. Sem a Patika Management, sem a Gyöngy Patikák nem vállalnak felelősséget az ilyen szolgáltatók adatkezelési gyakorlatáért és egyéb tevékenységéért.
8. A Patika Management jogai és felelőssége
Patika Management nem felel a partner patikák Vásárlókkal szembeni teljesítéseiért, különös tekintettel a náluk vásárolt árukkal és szolgáltatásokkal kapcsolatos szavatossági és jótállási igényekért, illetve termékfelelősségi kötelezettségekért. A partner patikáknál beszerzett árukkal és szolgáltatásokkal kapcsolatos reklamációkat és igényeket a Vásárlóknak közvetlenül velük szemben kell rendezniük.
A Patika Management a Gyöngy Prémium mobilalkalmazáson elérhető Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatás bármely elemét bármikor egyoldalúan módosíthatja vagy törölheti. Módosítás esetén az ÁSZF frissítésre kerül. Az új ÁSZF a mobilalkalmazásban és a www.gyongypatikak.hu/huseg honlapon történő közzétételt követően érvényes, amely változásról az értesítések funkcióban illetve a regisztráció során megadott e-mail címre küldött e-mail útján a Vásárló értesítést kap. Ha az értesítést követően a Vásárló továbbra is használja a Gyöngy Prémium mobilalkalmazást, úgy azzal hozzájárul az ÁSZF módosításához.
Tekintettel arra, hogy Patika Management a Gyöngy Prémium Hűségprogramra vonatkozó külön ÁSZF rendelkezéseivel összhangban jogosult a Gyöngy Prémium Hűségprogram bármely elemét, annak jellemzőit, a nyújtott kedvezmények feltételrendszerét, illetve a hűségprogramban résztvevő partnerek körét bármikor egyoldalúan megváltoztatni, vagy akár a hűségprogramot a felhasználók 90 napos határidővel történő előzetes értesítése mellett bármikor befejezni, ezért ha a Gyöngy Prémium Hűségprogramban ilyen változás következik be, vagy az leállításra kerül, úgy Patika Management jogosult a változást a Gyöngy Prémium Hűségprogramra vonatkozó külön ÁSZF rendelkezéseivel összhangban a Gyöngy Prémium Patikai Szolgáltatások körében is haladéktalanul átvezetni azzal, hogy a változásról a Vásárlót a Gyöngy Prémium mobilalkalmazás ÁSZF-jének módosítására vonatkozó értesítés szabályi szerint tájékoztatja.
9. Vegyes rendelkezések
A Patika Management bármikor jogosult a jelen ÁSZF módosítására. Az új ÁSZF a Gyöngy Prémium mobilalkalmazásban és a Gyöngy Prémium Hűségprogram webhelyén történő közzétételt követően érvényes, amely változásról a mobilalkalmazásban az értesítések funkcióban, illetve a regisztráció során megadott e-mail címre küldött e-mail útján a Vásárló értesítést kap. Ha az értesítést követően a Vásárló továbbra is használja a Gyöngy Prémium hűségkártyát, úgy azzal hozzájárul az ÁSZF módosításához.
A jelen szerződésben foglalt bármely jog vagy rendelkezés gyakorlásának vagy betartatásának elmulasztása nem jelenti az ilyen jogról vagy rendelkezésről való lemondást. Amennyiben a jelen szerződés bármelyik feltételét az illetékes bíróság érvénytelennek találja, a Vásárló is egyetért abban, hogy a bíróságnak törekednie kell a feleknek a rendelkezésben foglalt eredeti szándékának érvényre juttatására, és a jelen szerződés egyéb rendelkezései teljes mértékben érvényesek és hatályban maradnak.
A szerződés azon rendelkezései, amelyek célja a jelen Általános Szerződési Feltételek megszűnését követően történő hatályban maradás, a jelen Általános Szerződési Feltételek megszűnését követően is hatályosak maradnak.
Jelen szerződést Magyarország és az Európai Unió jogszabályai szabályozzák.
A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek.
A szerződés nyelve magyar.
Az ÁSZF elfogadása kizárólag egyszer, a regisztráció során kerül elmentésre a Szolgáltató által a felhasználói adatok részeként.
Szolgáltató nem rendelkezik a szolgáltatási tevékenységére vonatkozó magatartási kódexszel.
Az ÁSZF korábban hatályos verzióit Szolgáltató tárolja.
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2025. november 17. napján lépnek hatályba, és visszavonásig érvényesek.
Vissza a kezdőoldalra